Sunday, June 12, 2011

KAKAK TUA dalam hiruk pikuk kota!

apa masalah kau???!

hah !
ada suara nak gulingkan aku....
seperti angin yang membawa khabar
seperti itu juga aku dengar

tak suka?
aku bising!?
owh aku suka!?
kau berdekah!!

hah!
jangan pura pura..
wajahmu ku kenal melalui sikap!
kau biadab!
'belanjawan' terbaik!
kau apa pun tak ada!
aku ada???!
kita sama !
kau kerja aku kerja
kau tua aku muda! itu saja yang x sama!...
satu lagi
aku lelaki kau betina!
itu nyata!

aku bising... suara aku pahala
kau bising aurat itu berdosa tidak dipelihara!

pandang cermin depan muka kau,
apa disebaliknya?
kau ada jawapan yang semua orang sudah temukan!
kau lagak sopan,.. tak ubah pelacur kelas atasan!

aku bising kau hingar
aku jerkah kau bingar
aku diam kau tetap bergegar..
kau bermuka talam yang dua..
kau tak ubah seperti cermin penyuluh rupa!
kau insaflah !
alahai KAKAK TUA!

*sekadar luahan dari jiwa yang memberontak lara!

2 comments:

Awie Omar said...

Salam Ramadhan dari awieomar.blogspot. Baru follow sini. Dengan ikhlas hati nak menjemput anda untuk sertai game top "BLOGGER" musim 3. Segala yang berkaitan pasal game untuk musim 1 & 2 boleh tinjau kat blog. Senang je caranya nak sertai game ni. Tak perlu buat apa apa entri. Hanya follow blog "Awie Omar" dan komen di mana mana entri dengan menyatakan "SAYA SANGAT MAHU SERTAI BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE". Ganjaran wang tunai akan diberikan kepada johan. Harap sudi la sertai :)

eltamaz elmithaly said...

شركة تنظيف بالدمام
شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة تنظيف سجاد بالدمام